Eğitim Yardımı

KEMER BELEDİYE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRENİM BURSLARI

2019-2020 Öğretim Yılı Burs Başvuru Tarihi:01 Eylül-30 Ekim

2019-2020 Öğretim Yıllık Burs Ücreti : 1300 TL

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

1) Sosyal yardım başvuru formu ( FORM Üzerine Tıklayarak İndirebilirsiniz )

2) Öğrenci belgesi (e-devletten alınabilir.)


3) Öğrencinin ve anne babasının önlü arkalı Nüfus Cüzdanı Fotokopisi.


4) Öğrenci adına açılmış herhangi bir banka hesap cüzdanı fotokopisi (Üzerinde hesap no, ıbanno ve hesap sahibinin ismi yazılı olmak zorundadır.)

5) 1 adet vesikalık fotoğraf (Son 6 ayda çekilmiş olmalı, fotoğraf arkasına ad-soyad yazılmalıdır.)

6) “Adli Sicil ve Arşiv Kaydı” belgesi (e-devletten alınabilir.)

7) Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (Tüm aile fertlerinin gösterildiği anne veya baba adına alınmış belge (e-devletten alınabilir.)

8) Ailenin ikamet ettiği yerleşim yerini gösteren Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi (e-devletten alınabilir) (Nüfus Kayıt Örneğinin alt kısmında adres bilgisi varsa bu belgeyi almanıza gerek yoktur.)

AİLENİN MALİ DURUMUNU GÖSTEREN BELGELER

1) Çalışan anne, baba için; onaylı maaş bordrosu (Kamu kurumlarında çalışanlar e-devletten alabilir.)

2)Emekli anne, baba için; aylık maaşı gösterir belge (e-devletten alınabilir).
Önemli Not: Emekli olmakla birlikte aktif çalışan anne, baba ve aynı evde ikamet eden diğer aile üyeleri için onaylı maaş bordrosu da eklenmelidir.

3)Serbest çalışan anne-baba için; son yılları gösteren gelir vergisi beyannamesi / kurumlar vergisi beyannamesi dökümü (www.gib.gov.tr adresinden alınabilir.)

4)Tarım ve hayvancılıkla uğraşan anne, babaiçin; ürün/hayvan varlığı ve gelir durum dökümü (e-devletteki Tarım ve Orman Bakanlığı Sayfasından alınabilir.)

5)Çalışmayan, geliri olmayan anne ve baba için; Sosyal Güvenlik Kurumunda kaydı olmadığına dair belge (4A/4B/4C Hizmet Dökümü ve Sosyal Güvenlik Kayıt Belgesi) (e-devletten alınabilir. E-devlete giriş yaptıktan sonra izleyeceğiniz adımlar: SGK Tescil ve Hizmet Dökümü-Hizmet Dökümü Türü-Sosyal Güvenlik Kayıt Belgesi)

6)Anne ve baba adına tapu bilgilerini gösterir liste ve listedeki, hisse ve m2 bilgisini gösterir detaylı döküm belgesi (mutlaka e-devletten alınmalıdır.)
Önemli not: (Anne, baba adına tapu kaydı yoksa olmadığına dair belge eklenmelidir. (Mutlaka e-devletten alınmalıdır.)

7)Anne ve baba adına araç varsa, araç kayıt belgesi; yoksa e-devletten isim görünür halde kayıt olmadığına dair çıktı/ekran görüntüsü. (mutlaka e-devletten alınmalıdır.)

8)Aile kirada oturuyor ise kira kontratı örneği.

NOT: Anne, baba dışında ( anane, dede, amca, teyze, kardeş vb.) ailenin geçimini sağlayan varsa, bu kişilerin gelir durumu yukarıdaki maddelerden hangisine uygun ise belirtilen şekilde belge alınması ve forma eklenmesi gerekmektedir.

****Başvurular değerlendirildikten sonra, onaylanan başvuralar ve ödeme tarihleri SMS ile bildirilecek olup, www.antayla-kemer.bel.tradresinden takip edebilirsiniz.

İlgili evraklar Sağlık İşleri Müdürlüğüne teslim edilecektir.

Adres: Merkez Mah. Liman Cad. No:4 Belediye Ek Hizmet Binası (Kemer Karakolu Yanı)

Telefon: 0242 814 15 03 Dahili:2508

kemer4_03

kebim

visitkemer

Sanal Tur

Devam Eden Projeler

Devam Eden Projeler

Devam Eden Projeler

Devam Eden Projeler

Devam Eden Projeler

Devam Eden Projeler

Devam Eden Projeler

Devam Eden Projeler

Yardımcı Linkler

Facebook Facebook
Eczaneler telefonlar

Links

Facebook Facebook
Eczaneler telefonlar

Kemer Belediyesi

Kemer Municipality

İletişim Merkezi

Contact Center

444 0 297
info@antalya-kemer.bel.tr

Sosyal Medya

Social Media

Facebook Facebook Facebook Facebook